The Importance of Saving Money

Propunere indecentă: “Vreţi să câştigaţi 25.000 euro în trei luni?”

Aşa se intitulează un articol din România liberă de astăzi şi gândul mi-a zburat instant către următoarea secvenţă:

Conexiunea se produce firesc – vă veţi convinge de asta citind întreaga poveste pe saitul ziarului.

Iniţial am vrut să-i spun materialului de faţă Cum să ţepuieşti cu stil. Dar din respect pentru Matt Stone şi Trey Parker am păstrat titlul original al fragmentului.

Care fragment face parte din episodul Margaritaville al demenţialului serial de animaţie South Park, episod ce poate fi vizionat aici.

Vorba lu’ Emonica de la Mondenii: soooooo truuuuuuuuu’! 😆

6 Comments

  1. Ştiam episodul şi e cât se poate de adevărat. Dar cum deja te-ai obişnuit, nu am răbdare să citesc articolul… deci mă abţin. 😛

  2. Incearca totusi sa citesti articolul din Romania libera, iti ia vreo 5 minute. 😛

  3. Eh, n-am răbdare… puteai să faci şi tu un rezumat penru leneşi ca mine. 😛

  4. Leneso! 😛
    E vorba de o abordare agresiva a unor brokeri – in disperarea lor de a atrage clienti baga tot felul de vrajeli. Citeste!

  5. Îmi reproşezi lenea… tu mie? 😆
    Uite nu o să citesc nici de ciudă. 😛 Subiectul nu mă interesează în mod particular.

  6. Da, esti o lenesa! 😛
    Tot e bine ca stii episodul macar. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

