La aniversară

Nu împlinisem încă 10 ani şi eram nelipsit de la meciurile Stelei din Ghencea. Vă imaginaţi, cred, cât de uşor m-am integrat în starea aceea de euforie generală.

Ţin minte cum, a doua zi, împreună cu colegii din şcoala primară, imitam paradele lui Duckadam sau driblingurile lui Iordănescu, în holul laboratorului de fizică.

În acel laborator de fizică se găsea singurul televizor – color!!! – din şcoală, într-o perioadă în care un televizor color era o raritate în România.

Ştiam şi ştiu şi acum pe dinafară echipa nepereche, învingătoare, sub comanda lui Emerich Jenei, în competiţia cunoscută azi ca UEFA Champions League, atunci Cupa Campionilor Europeni: Duckadam, Iovan (căpitan conjunctural, în locul marelui absent din finală, Tudorel Stoica), Bumbescu, Belodedici, Bărbulescu, Bălan (Iordănescu – o surpriză minunată), Balint, Bölöni, Majearu, Piţurcă (Radu II), Lăcătuş.

Astăzi se împlinesc 24 de ani de la acel moment istoric, iar prietenul Toshiro îl evocă superb, dar cu justificată amărăciune, pe blogul său.

Mulţumim, Steaua Bucureşti!!!

6 Comments

  1. Bre, omule, eu am văzut meciul la Berlin. Norocul meu, că altfel îl vedeam alb-negru…
    Îţi dai seama că am fost vedeta serii, nemţii nu mai pridideau cu întrebări, cu felicitări, cu… bere!
    Un amic de-al meu, care ar fi trebuit să fie şi el cu mine, dar rămăsese la Bucureşti, s-a întors pe jos de la Otopeni, după ce i-a întâmpinat pe băieţi. Şi n-a fost singurul!
    Of, şi când te gândeşti că era cât p-aci să mai vedem o finală după meciul ăla cu Boro…

  2. Eu l-am vazut acasa, aveam un Telecolor exact ca ala din laborator. Abia il luasera ai mei, la vreo 15000, dupa ani de asteptare.
    In laborator, imi aminteste pe mess un prieten bun, am vazut Steaua – Goteborg 5-1. 😉
    Si nu-mi mai aminti de Boro!!!

  3. Toshiro, daca vii pe la mine si le spui boromanilor ca esti stelist o sa fi tratat imparateste. pe mine m-au plimbat azi noapte intr-o pivnita mare dintr-un sat, si acum ma doare capul, da de unde moare?

    Nu va mai amarati. succesul de acum 24 ani s-a datorat si faptului ca pe vremea aceea jucatorii romani nu se puteau transfera decat dupa 30 de ani. are si democratia dezavantajele ei

  4. bre, k1-fighterule, tu transmiti de pe riazor? cum asa? capsunile stiam ca sunt pe la almeria 😀

  5. Razor, Riazor, ce mai conteaza o litera? 😆

  6. de pe riazor se vede barul atlantic, ala din bucale. la almeria e galca parca


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

