Le sang impur

Cred că cel mai mare francez este Charles:

Charles Aznavour…

4 Comments

  1. Asta-i cel mai mare armean, nu cel mai mare francez. 😀

  2. Tocmai asta era ideea. 😀

  3. Stiu, dar eu am vrut sa spun ca are concurenta serioasa printre francezii pur-sange, mai ales daca nu ne gandim doar la artisti.
    In orice caz, cred ca se poate spune ca e cel mai mare francez in viata.

  4. Ei, poate ca am exagerat si eu absolutizand. Dar ESTE urias! 😉

    De ce-am postat de fapt asta – am vrut sa fac o trimitere cat de cat finuta catre dubla masura a francezilor cand vine vorba de straini si, mai ales, incapatanarea cu care considera ca roman si tigan inseamna acelasi lucru. Multi dintre ei, daca-s cat de cat scoliti, sunt convins ca stiu diferenta, dar evita s-o spuna, adoptand, uneori chiar ostentativ, pozitia ‘oficiala’, de-ai dracului. Ceea ce nu inseamna, evident, ca toti sunt asa. Daca as fi fost ca multi dintre ei, acum n-as fi facut precizarea anterioara si as fi spus ca poporul francez e un popor de nesuferiti.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

