Erotevmenaki

Cred că zilele trecute am făcut o tâmpenie mai mare ca mine, la cei 1,82 ai mei.

Nu-mi cer iertare, sunt prea dur sufleteşte pentru aşa ceva.

Dar nişte muzică într-o limbă pe care ea n-o să o-nţeleagă niciodată pe de-a-ntregul, ei, asta pot băga.

Enjoy şi voi!

Cu mâna stângă ţi-am întors spre mine chipul,
sub cortul adormiţilor gutui
şi de-aş putea să-mi rup din ochii tăi privirea,
văzduhul serii mi-ar părea căprui.

Mi s-ar părea că desluşesc, prin crenge,
zvelţi vânători, în arcuiţii lei
din goana calului, cum îşi subţie arcul.
0, tinde-ţi măna stângă catre ei

şi stinge tu conturul lor de lemn subţire
pe care ramurile i-au aprins,
suind sub luna-n seve caii repezi
ce-au rătăcit cu timpul, pe întins.

Eu te privesc în ochi şi-n jur să şterg copacii
În ochii tăi cu luna mă răsfrâng
… şi ai putea, uitând, să ne striveşti în gene
dar chipul ţi-l întorn, pe braţul stâng.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

