Tocmai la mine v-aţi gândit?

Pe bune, mă, Secu?

Voi chiar nu realizaţi cât de penibili sunteţi când vă arătaţi muşchii informatici faţă de mine?

Pe mine m-aţi găsit să mă hărţuiţi cu hecăreala?

Ce kilu’ meu credeţi voi că veţi găsi în computerul meu?

Secrete de stat n-am, nici de-alea intime, iar cu scenariile n-aţi şti ce să faceţi.

Serios, chiar nu puteaţi găsi o persoană importantă de care să vă legaţi în disperarea care v-a cuprins după alegeri?

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

