Patinaj artistic

Un dobitoc sinistru, evident băsist, s-a apucat să-mi dea un mesaj absolut abject, de-un teribil cretinism, mesaj pe care, normal, nu l-am mai lăsat să apară de data asta, pentru că m-oi fi săturat şi eu să-i tratez doar cu sarcasm pe toţi imbecilii care se dau întreprinzători privaţi vânzând prin târguri telefoane şutite de la oamenii care chiar muncesc pentru ele.

Nu m-aş mira deloc să fie vreun tip care are legături cu jegurile care mi-au furat şi mie mobilul, altfel o vechitură, fix în inima Capitalei României, ţară membră UE, la doar câteva zile după ce mă-ntorsesem din America de Sud, unde umblasem pe coclauri, îmi uitasem de vreo două ori aparatul pe masa la care mâncasem şi nişte amărăşteni alergaseră după mine să mi-l returneze – ba chiar nu mi-a dispărut nici măcar un cent pe toată durata acelei escapade!

Dar pentru un lucru îi pot mulţumi indvidului cu mesajul, însă la asta se rezumă totul, întrucât producătorii mei şi avocaţii lor sunt prea buni la faze din astea: boul mi-a reamintit o idee de film de-a mea ceva mai veche, dar extrem de actuală încă. 😀

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

