Vocea României

De ceva timp tot întreb pe Twitter care-i faza cu “Vocea României”, că văd tot felul de disperaţi care discută despre asta.

Până la urmă am dat pe Google şi am aflat că-i vorba de o emisiune penibilă şi importată cu diverşi cântăcioşi – produsă, cum altfel?, de tembelii protevişti.

Băi, păpuşeilor, o voce a României este Angela Gheroghiu, de pildă, care are studii temeinice în domeniu, a făcut un liceu de specialitate, apoi Conservatorul din Bucureşti şi-a evoluat pe scene prestigioase, precum Covent Garden, Scala sau Met!

Na de voilà:

Aşa că mai uşurel cu papagalii ăia care se perindă pe la emisiunea protevistă – apropo, ăştia de la Pro sunt depăşiţi în prostie numai de ăia ai lu’ Domnu’ Dan!

În rest, Feliz Navidad în continuare!

Da, la mine Crăciunul durează mult, doar vedeţi şi voi ce nume am. 😀

1 Comment

  1. eu sunt de parere ca e o emisiune chiar buna…. doar ca na pare cam regizta… oricum noi nu putem fi originali si ne-am luat dupa americani si englezidr n’a


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

