The Dream Team

Prima oară când am văzut filmul ăsta, undeva pe la mijlocul anilor ’90, deci trecuse multişor de la apariţa lui pe ecrane, ne-am distrat copios, nişte prieteni şi cu mine, ba chiar ne-am spus între noi replici de-acolo destul timp după aceea.

Culmea e că, deşi extrem de simplu, mereu uitam cum se numeşte. A fost difuzat aseară de TVR şi-astfel mi-am amintit de el; aşa că mi-am zis să-l menţionez şi-aici, poate de-acum reţin şi titlul.

Vă ofer un trailer şi, în caz că vă plictisiţi peste weekend şi nici nu găsiţi altceva mai interesant de făcut, poate reuşiţi să-l procuraţi cumva şi să-l vizionaţi: e foarte, foarte amuzant.

Enjoy!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

