Goluri braziliene 2012

O spun pe şleau: mă simt mai apropiat de Argentina decât de Brazilia.

Când joacă între ele, de obicei ţin cu Argentina.

Chiar şi cu Carla, brazilianca-mi, m-am cunoscut la Buenos Aires. Ba am şi stabilit ca proxima revedere să se întâmple, dacă se va mai întâmpla vreodată, tot acolo, eventual în acelaşi hotel din San Telmo.

În plus, am susţinut mereu şi voi susţine mult timp de-acum încolo că fotbalul european este mult peste cel sud-american.

Dar permiteţi-mi să fiu, din când în când, fermecat de jocul brazilienilor:

Aşa-i că-s fabuloase execuţiile şi atmosfera?

PS

Eu cred că Neymar a fost împins artificial pe primul loc – există reuşite mult mai spectaculoase, zic eu. 😉

5 Comments

  1. neymar este un cocalar de cea mai joasa … favela! sper sa ajunga la real madrid, sub comanda mizeriei traducatoare, alaturi de “gangsterul” pepe si de tiganul plangacios.

  2. Da macar iti place?

  3. nu imi plac cocalarii, deci nici neymar!

  4. Nu, bre, eu intrebam daca iti place clipul!

  5. ah, clipul da! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

