La putere

Vorbeam ieri la telefon cu nişte prieteni deloc ataşaţi de USL. Fără excepţie, ei mi-au spus ceva de genul: acum sunteţi voi la putere, să vă vedem.

Nu mă simt deloc “la putere”. Dau de-un banc:

Se spune ca atunci cand a facut lumea Dumnezeu a rasturnat sacul cu minuni in locul unde este acum Romania.

Uimit si putin socat de bunavointa excesiva a Stapanului sau un inger Il intreaba:

Ce faci Preasfintite? Le dai prea multe!

La care Dumnezeu ii raspunde:

Stai sa vezi ce conducatori le dau!

Cât timp Băsea şi gaşca lui de nemernici sfertodocţi din pede controlează instituţiile, mi-e greu să cred că putem face multe pentru poporul ăsta amărât.

Îi ziceam şi Ştefaniei mai deunăzi – CCR a dat verde cretinismelor lui Boc, dar pune beţe-n roate unor iniţiative chiar bune! În condiţiile astea mă apucă o senzaţie de-a dreptul donquijotescă.

Diverşi “dăştepţi” băsişti se vor grăbi să se dea rotunzi că ei muncesc “la privat”. Ăstora am să le dau o veste: nu numai că ei înşişi sunt nişte cretini care plimbă hărtiile de colo-colo, dar firmele alea la care “lucrează” nu-s decât nişte rahaturi artificiale care fac afaceri cu statul.

Şi nu-s nici vreun fan Adrian Năstase, dar mi se pare absurd ca el să facă pârnaie pentru niscai afişe electorale când una ca Roberta fură legi în parlament!

În concluzie – voi spune că suntem la putere atunci când jegurile băsiste vor fi pedepsite. Şi nu numai ele, ci şi susţinătorii lor!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

