Sună periculos

De vreo săptămână mă tot amuz ascultând ASIA. Sau A.S.I.A.

Cum, nu ştiţi cine sunt? Fetele alea care făceau furori prin jurul anului 2000.

Cel mai mult mă distrează piesa aia cu prinţul care are ţiţei şi poate una din ele să facă ce vrea cu ei. Cu ei, adică cu ţiţeii. 😆

Dar am redescoperit recent una şi mai şi:

Iar melodia n-ar fi avut farmec dacă nu se trezea cineva să publice şi versurile, absolut demenţiale, umplându-ne de agramatisme.

Hai enjoy şi weekend fain!

5 Comments

  1. muahahahah! genial! dupa atatia ani, parca nu mai am asa boala pe porcariile astea! 🙂 probabil pentru ca imi amintesc de sfarsitul liceului si in general de anii tineretii 🙂

  2. Ei, na, vere, nu esti chiar asa de batran nici tu. 😉

  3. Mihai, tu răspândeşte ştiinţa, că prostia se propagă singură, nu are nevoie de ajutor :)))

  4. Man, e greu sa faci caterinca daca ai de-a face cu treburi serioase, iar la romani sarbatorile sunt inca-n toi, asa ca hai sa ne distram. 😉

  5. I always used to study paragraph in news papers but now as
    I am a user of net so from now I am using net for content, thanks to web.
    .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

