Milena Govich

Sărbătorile astea mi-au cam dat programul peste cap, cum probabil li s-a întâmplat multora. Nu c-aş fi eu prea disciplinat din punctul ăsta de vedere, dar acum totul a fost mai alandala ca de obicei: de câteva ori m-a apucat somnul ziua-n amiaza mare, iar majoritatea nopţilor n-am pus geană pe geană şi mi-am petrecut timpul citind sau văzând filme la-ntâmplare, fără să ţin cont de calitatea lor.

Unul destul de slăbuţ a fost difuzat de TVR azi-noapte. Se intitulează “A Novel Romance” şi m-am uitat la el nu pentru că n-aveam altceva mai bun de făcut, nici pentru prezenţa în distribuţie a unor nume ca Steve Guttenberg sau Shannon Elizabeth, ci pentru că mi-a atras atenţia o actriţă de care n-auzisem până acum: Milena Govich.

Bine, să nu credeţi că-i vreo recomandare de-a mea pentru o tânără speranţă a ecranului – în fond, e mai mare ca mine cu câteva zile. Nici talent ieşit din comun n-am observat la ea. Pur şi simplu îmi place cum arată şi, mai ales, îmi aminteşte de-o fată pe care am cunoscut-o cândva, aşa că am simţit nevoia s-o menţionez pe blog – poate odată voi da iar de ea şi n-aş şti de unde s-o iau.

Şi nu, contrar aşteptărilor multora, nu e blondă, deci chiar şi unii dintre voi care n-au aceleaşi gusturi ca mine în materie de femei pot să-i dea o căutare. 😉

PS

La mulţi ani, Ion, Ioana etc. !

1 Comment

  1. cam majoritatea lumi e in aceeasi stare ca si tine….. iti dau un sfat nu te mai uita la prostiile de filme de la tv.. uitate si tu pe net la ceva bun 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

