Tot Messi

M-am uitat aseară la ceremonie, a fost transmisă în direct pe Eurosport.

Mi-am zis că, dacă tot e să fie cineva de la Barcelona, poate c-ar fi mai frumos să fie Iniesta, întrucât jucătorul în cauză îşi face treaba excelent atât la echipa de club, cât şi la naţională.

Subiectiv vorbind, mi-aş fi dorit ca trofeul să fie câştigat de Cristiano Ronaldo, bineînţeles – doar provine de la Real Madrid.

Însă chiar n-am cum să nu recunosc: pentru ceea ce-a arătat şi-n 2012, pentru sumedenia de goluri marcate, pentru recordurile doborâte, Messi merită cu prisosinţă acest al patrulea Balon de Aur.

Felicitări!

1 Comment

  1. messi lionel,
    tra lala lala
    s-a pisat pe cristinel,
    tra lala lala lala!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

