Aimez-vous Claire?

Cum care?

Avem Claire Danes…

clairedanes

…şi iar Claire Danes…

clairedanesportret

…şi-avem Claire Forlani…

claireforlani

…şi iar Claire Forlani.

claireforlaniportret

Poate vă-ntrebaţi ce-mi mai veni de data asta. Şi aveţi tot dreptul s-o faceţi, aşa că vă explic, pe scurt.

Personajul principal feminin al unuia dintre scenariile la care lucrez acum se numeşte Claire. Iar numele ăsta mă tot urmăreşte, bag sama.

Noaptea trecută, duminică spre luni adică, am dat peste Claire Danes la Globurile de Aur. Şi mi-am adus aminte că-mi place şi această Claire.

Ceva mai târziu, după-amiază, butonând telecomanda, nimeresc pe Cinemax 2, care difuza ‘Meet Joe Black’. Cu Claire Forlani. Altă Claire care-mi place.

Dar care-i favorita? Nu pot decide.

Ia hai să văd eu mai bine ce preferă domnii – şi doamnele, de ce nu? 😀 – care-şi mai fac de lucru vizitându-mi blogul.

Vă invit, aşadar, să vă exprimaţi opţiunea, după cum urmează:

a) Danes

b) Forlani

c) Ambele

d) Niciuna

e) Aştept cu înfrigurare să văd cine-o va interpreta pe propria-ţi Claire.

Asta dacă aveţi timp şi chef de pălăvrăgeală pe tema asta, bineînţeles. Dacă nu, nu.

9 Comments

  1. “e” 🙂

  2. Parcă pe cea din urmă.

  3. Ei, na! taman pe antipatica de Claire Danes te-ai găsit s-o bagi în față… Forlănica îi dă clase. Chiar și când e blondă. Așadar, b)… 😉

  4. Eu nu pot alege. Îmi plac toate! 😉

  5. Boon…
    Nu cred sa-si mai dea cineva cu parerea pe tema asta, iar daca se va intampla, revenim, nu-i bai.
    Smurd si Jan inteleg ca asteapta filme romanesti bune. 😀
    Omul cu timbrele e cam ambiguu – toate ce? Pozele, femeile in general, optiunile? Am sa-l trec cu ‘ambele’, ca despre Claire si Claire e vorba. 😉
    Si mai avem doua preferinte pentru Forlanica – doua, pentru ca, pe langa Sam, mi-a mai spus o fata, a carei identitate n-o dezvalui, ca nu i-am cerut voie, ca o prefera pe ea.

    PS
    Tosh, pe asta ce-ti mai casuna, pe langa faptul ca-i blonda? 😆

  6. Păi, nu-mi cășună… Claire Danes e banală și o consider actriță mediocră – abuzează de ”americănisme”, cum ar fi bâțâieli și dat ochii peste cap -, premiul de la ”Globuri” fiind dat cam moca…

  7. Au contraire mon frere… Claire Danes nu mi se pare deloc banala si este si-o actrita excelenta. Iar Globul ei nu reprezinta o problema, ci faptul ca l-a luat cu un rol in Homeland. 😀

  8. Claire Forlani. Nu ştiu de ce. Pur şi simplu îmi place mai mult.

  9. Ayayay cum ii faceti voi lobby! 😆


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

