Primari pasionaţi şi inimoşi

Ieri am avut onoarea de-a fi inclus de Bogdan Gherasim pe o listă cu oameni care au ceva de spus în zona politicii, alături de persoane mult mai importante decât mine.

Ce m-a mirat, însă, a fost prezenţa doamnei Elena Udrea acolo. Am făcut ochişorii mari, am zis ptiu, drace!, dar până la urmă curiozitatea m-a dovedit – aşa am dat de acest text postat de duduie pe blogu-i:

Minunea de la Rasnov

Am fost astazi la Rasnov, unde se desfasoara competitia internationala de sarituri cu skiurile. O realizare uriasa pentru Romania, care va organiza luna viitoare si Festivalul Olimpic al Tineretului European! Cand am venit la conducerea turismului romanesc, exista doar o discutie despre posibilitatea ca tara noastra sa fie gazda acestui Festival. Dar nimeni nu credea ca este posibil, pentru ca ne concura Norvegia iar noi nu aveam infrastructura necesara. Ne trebuiau investitii in partii de ski, de biatlon, in trambulina pentru sarituri, in patinoare, plus infrastructura aferenta, instalatii de transport pe cablu, de inzapezire artificiala, utilaje de batatorit zapada etc. Am crezut in capacitatea noastra de a face tot ce era necesar si  impreuna cu echipa de primari pasionati si inimosi din Brasov, Rasnov si Valea Prahovei, ne-am apucat de treaba.

In timp ce adversarii ma criticau pentru investitiile pe care le faceam, noi construiam. Eu am aprobat proiectele, finantarile, ei au derulat licitatiile si au executat lucrarile. Ultimul patinoar care trebuia facut in Poiana Brasov, se betoneaza chiar in aceste zile. Si asta pentru ca fostul ministru Helvig al Turismului a anulat licitatia pe care am inceput-o in vremea mea. FOTE a fost blocat luni de-a randul anul trecut de Guvernul Ponta si, desi totul era aproape gata, era cat pe ce sa nu se mai organizeze in Romania. Doar pentru ca era asociat cu mine si pentru ca Presedintele Comitetului de Organizare era un PDL-ist, Primarul Brasovului. Dar, la presiunea propriilor primari implicati si a lumii sportive, cu greu,  au acceptat finalizarea lucrarilor si derularea proiectului.

Romania va avea sansa de a se promova ca destinatie turistica pentru iubitorii de munte si sporturi de iarna, pentru iubitorii de ski, de pretutindeni. La fel si prin competitia de astazi de la Rasnov, care este o pregatire generala inaintea FOTE. Nu numai iubitorii de sport erau prezenti acolo ci si mii de oameni. Multi dintre ei turisti veniti special.

Am stat de vorba cu sute dintre ei care mi-au multumit pentru ceea ce am facut. Oameni care se mandreau ca Romania este in stare sa fie gazda unui asemenea eveniment si, care incercau sa ma consoleze pentru criticile primite legat de investitiile in partii, telegondole etc., spunandu-mi ca rezultatele muncii mele se vad si acesta este cel mai bun contraargument pe care trebuie sa il folosesc. Au laudat parteneriatul cu primarul Rasnovului, de la un alt partid politic, domnul Adrian Vestea, un om tanar, energic, foarte iubit de rasnoveni pentru schimbarea in bine pe care a adus-o orasului, care a demonstrat ca atunci cand isi propune ceva, reuseste. Inclusiv sa ma convinga pe mine sa accept ca MDRT sa finanteze trambulina K90 de la Rasnov, fara de care competitia n-ar fi putut avea loc :) .

Am avut un sentiment de satisfactie pentru o munca implinita. Asa cum am tot spus oamenilor mai ales dupa ce am plecat din Guvern, sunt prea putini cei care isi asuma sa construiasca ceva in tara aceasta. In astfel de momente simt ca merita orice lupta, cu oricine, ca sa misti lucrurile din loc, sa poti face ceva care sa conteze pentru ceilalti si mai ales, sa vezi multumirea oamenilor!

Vă mai ofer, aşadar, o postare caterincoasă la-nceput de săptămână, fiind convins că voi, cititorii acestui blog, veţi sesiza lejer nenumăratele motive pentru care mă amuz copios lecturând articolul dumneaei.

PS

Aşa-i c-acum e mai clar care-i treaba cu neamţu-n Bulgaria? Oops! Cu marinaru’ şi snowmobilu’ am vrut să zic… 😀

2 Comments

  1. Țiți ca Țiți, că așa e ea, da` comentariile fanilor ei sunt mult mai distractive… Uite o mostră:

    ghita1964 on 20/01/2013 at 18:56 said:
    Tot timpul am spus că România are nevoie de oameni care să facă, nu să spună…Elena Udrea, aşa cum mă aşteptam, a fost şi este omul care FACE! Mă bucur că nu m+am înşelat, păcat că alţii nu au avut ochi să vadă! la mulţi ani doamnă şi sper să vă vedem în fruntea partidului! PDL are nevoie acum de un om ca dumneavoastră, cine nu vrea să înţeleagă asta să mizeze mai departe pe “mâinile moarte” care au condus partidul!

    Reply ↓
    lulu
    on 20/01/2013 at 23:35 said:
    Sa te auda Bunul Dumnezeu, Ghita!
    Ce facem in schimb cu o parte a romanilor carora nu le place munca si nici pe cei care muncesc?!

  2. Ooooo, daaaaa, am uitat de comentarii. Geniale! 😆


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

