Cin’ s-aseamănă s-adună

Aseară, uitându-mă la Sinteza Zilei, unde invitat era Florin Piersic, am dat să văd ce-au şi băsiştii, la B1TV.

Nu, nu era Banciu, cum m-aş fi aşteptat, ci Turcescu vomitând pe marginea unui subiect tembel cu Geoană cel furat ordinar de Baconschi în 2009 – cazul Ambasada de la Paris mi-e încă proaspăt în memorie.

În caz că aţi uitat, vă reamintesc eu că Robertinho a fost chiar jurnalist cândva:

Cum o fi ajuns un om care putea să facă un mişto crunt de Elena Udrea să lingă-n cur regimul băsist?

2 Comments

  1. Televiziunile sunt amuzante, dacă nu le iei în serios…

    Am eu boala mea pe Vadim, cel care a distrus ideea de naționalism. Dar aseară m-a uns la suflet. Era la RTV, postul care și-a făcut un obicei din a-i avea invitați quasi-permanenți pe toți circarii. Altă invitată era d-na Oriflame, pe numele de scenă Tatoiu. Venind vorba de cea mai importantă știre a mileniului – divorțul Prigoană-Bahmu -, d-na O. s-a dat de ofuscată și a zis ceva cam așa: ”Bre, io mi-s damă fină, dacă știam că abordați astfel de fleacuri nu veneam. Cancanurile sunt de OTV, de late alea.” La care Tribunul i-a servit-o cu un zâmbet larg: ”Tu ai fi în stare să vorbești și la posturile închise!” Și, ca și când nu s-ar fi întâmplat nimic, Oriflamista a copninuat să peroreze pe diverse teme. La naiba, parcă zicea cândva că vrea să emigreze…

  2. Haha – ROTV nu-i departe de OTV. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

