Nu-i neutru niciodată, crede-mă pe cuvânt!

Acum vreo doi ani am făcut eroarea de a-l felicita public pe domnul Funeriu pentru că le-a dat la gioale unor copilandri. Cretini, dar copilandri, totuşi.

Ulterior aveam să-mi retrag vorbele.

De ce?

Simplu – iată unul dintre motive:

Cam ăsta e nivelul intelectual al majorităţii pedeilor.

Iar dacă vă-ntrebaţi ce mi-a venit să scriu despre asta şi dacă nu cumva am fost influenţat de un promo pentru emisiunea lui Adrian Ursu, răspunsul este categoric: BA DA!

PS

Azi joacă baschet Badea şi Ciutacu! Vorba nu mai ştiu cui – să facem show!!! 😆

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

