Calificare nu prea cred???

Aizămbach!

M-am văzut aseară la o discuţie cu un bun prieten şi, până la urmă, am ajuns şi la fotbal, era inevitabil.

Mi-a spus că CFR Cluj va scoate un rezultat onorabil cu Inter, în timp ce Steaua va fi umilită de Ajax.

Hm…, zic. Eu văd cam altfel: arpadienii – nu pot să le spun clujeni şi pace! – o vor lua pe coajă mai rău ca la Milano, iar ai noştri vor învinge; de calificare nu prea cred că se pune problema, am continuat.

Am mai vorbit noi pe tema asta, fiecare susţinându-ne punctul de vedere, iar într-un final ne-am împăcat: fotbalul românesc e oricum de căcat.

Şi totuşi…

Şi totuşi eu i-am spus când am plecat – Steaua va reuşi un joc bun. Şi-am repetat: poate nu ne calificăm, dar sper măcar într-o victorie.

Şi ce să vezi – victorie ŞI calificare!

Eu n-am crezut în calificare, dar alte milioane, zeci de milioane, au crezut. Mea culpa.

Steaua, te iubesc!

PS

Inimă. Suflet. Mi-aş dori să-i aud pe vreunii acuzându-i pe Lato & Co. de dopaj sinistru cu amor de Mihăiţă Neşu.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

