E duminică, e Bundesliga

Joacă Borussiile: Mönchengladbach cu Dortmund.

Dacă aş fi jurnalist sportiv, iar Dortmund ar învinge, mai mult ca sigur aş pune victoria în preţul transferului lui Reus. Interesant, nu? 😆

Noroc că nu-s jurnalist sportiv. 😀

Meciul al doilea, cel dintre Greuther Fürth şi Bayer Leverkusen, cel mai probabil va fi sărit, din motiv de Dragobete.

Revin cu niscai “kujetări” după ce ştim rezultatele finale.

Apropo de rezultate – Bayern a zdrobit-o pe Werder Bremen ieri: 6-1. Vă las pe voi să daţi replica aia cu tenisul. 😉

LE

Dortmund a obţinut doar un egal la Mönchengladbach. Spun ‘doar’  pentru că mă aşteptam să câştige la pas.

Chelski a pierdut şi ea cu Shity. O anume fiinţă e tristă acum, dar eu mă gândesc că se poate. 😉

Şi mai LE

Surpirză de proporţii, zic eu, în meciul dintre Greuther Fürth şi Bayer Leverkusen, pentru că “farmaciştii” reuşiseră să bata la München pe Bayern, dar aici a fost doar un scor alb.

PS

Rămâneţi pe recepţie – în foarte scurt timp apare duda cu Oscarurile, c-am programat-o după miezul nopţii. 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

