VW Golf 7 – Maşina Europeană a Anului 2013

Aşa s-a stabilit la Salonul Auto de la Geneva. Şi am aflat asta datorită amicului Gabriel, care a transmis cu promptitudine ştirea de la faţa locului.

golfwinner2013

Întrucât se ştie că nu-s vreun guru în domeniu, am căutat niscai poze şi detalii tehnice să văd şi eu, cât de cât, despre ce e vorba.

golf7a

golf7b

golf7c

Eu am găsit tot ce mă interesa pe un site numit Automarket.ro, dar dacă voi aveţi alte variante şi vreţi să le împărtăşiţi aici, sunteţi bineveniţi la secţiunea de comentarii.

Una peste alta, cam tind să fiu de acord cu alegerea specialiştilor, iar acelaşi Gabriel mi-a confirmat într-o scurtă conversaţie: Volkswagen Golf 7 merită cu prisosinţă această distincţie.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

