O zi bună de meciuri

Dacă sâmbătă Borussia Dortmund a luat-o pe coajă de la Schalke, ieri toate toate favoritele mele de prin Europa au câştigat; la limită, e drept, dar au câştigat.

În Italia, Juventus – Catania 1 – 0. În Spania, Celta Vigo – Real Madrid 1 – 2. Iar în România…

Ei, în România a fost show la Ceahlăul – Steaua. Încă bâjbâiam după o transmisiune acceptabilă şi deja era 3-1 pentru bucureşteni. Un amic spunea pe Twitter că n-are nicio emoţie, dar eu, când am văzut că nemţenii înscriu şi ei un al doilea gol, am decis să revăd o comedioară – nu-mi pica prea bine situaţia: steliştii nu primesc gol de la Ajax sau Chelsea, dar iau două în vreo jumătate de oră de la o echipă aflată în coada clasamentului.

Una peste alta, însă, duminica s-a dovedit o zi bună de meciuri şi mi-e greu să cred că Steaua mai poate pierde titlul anul acesta.

2 Comments

  1. Înseamnă că nu știi ce ne așteaptă. Ce, e așa de greu ca Steaua, după ce a pierdut 10 puncte în 22 de etape, să piardă 13 puncte în ultimele 12 etape? Am văzut că se poate. E drept, alții-s ăia care se îneacă la mal… 😉

  2. Steaua este evident peste celelalte competitoare, cel putin sezonul asta. Dar ar face bine sa se concentreze in continuare, macar pana ne vedem cu titlul asigurat si matematic.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

