Ieri fu 9, azi e 10 – meciuri de Champions League

Aseară m-am uitat la ambele meciuri şi-n ambele am avut câte-o favorita certa: Real, respectiv Borussia. Şi ambele s-au şi calificat.

Azi e ceva mai complicat.

Jocul catalanilor, deşi mă plictiseşte de-un timp, nu-mi displace în totalitate. În plus, am dezvoltat recent şi-o oarecare simpatie pentru PSG.

Dincolo, Bayern se prezintă excelent în acest sezon, dar Juventus e preferata mea din Italia.

Şi parizienii şi torinezii au şansa a doua, aşa că, probabil, pe ei îi voi susţine. Dar fără patimă.

Vom vedea diseară dacă-i loc de surprize… 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

