Claudio Villa

Bun!

Hai să vă las ceva peste uichend:

Enjoy!

3 Comments

  1. Reblogged this on misentopop.

  2. uff daca n-am plans azi ca o proasta!!!! pff..mi-e dor de bunica-mea 😦 nu stiu altii cum sunt dar eu asociez aceasta zi cu sarbatotorirea celor mai importante femei care mi-au marcat viata..respectiv..mama, bunicile(care nu mai sunt) si matusile mele..inca nu am gasit raspunsul la intrebarea: de ce mor intotdeauna primii cei pe care ii iubim cel mai mult??(°⌒°) si ce sa fac atunci cand mi-e foarte dor de cineva dus???

  3. Nu stiu cum as putea sa te consolez sau sa te-nveselesc…
    Iti urez insa inca o data la multi ani pt. ieri! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

