Borussia vs. Real, 24 aprilie 2013

Mda…

Alt meci care va rămâne în istorie.

În duelul ăsta am mai spus că mi-e foarte greu să aleg, dar am ţinut cu madrilenii aseară, măcar pentru a-i vedea pe separatiştii catalani înghiţindu-şi limbile şi nu exultând după imensa ruşine de la München.

Cel puţin un 3-0 pentru Real cu Borussia pe Bernabeu e realizabil, mă consolez eu…

PS

Suporterii petrolişti au devenit mai penibili chiar decât cei rapidişti, dacă e posibil aşa ceva. Păcat.

2 Comments

  1. Ca tot ziceam de Bayern dincolo.. Stiai ca exista un (mai mult decat) un zvon cum ca Bastian Schweinsteiger e posibil sa plece la Real ?
    Si ca Lewandowski urmeaza sa plece de la Dortmund la Bayern ? La fel Adriano, de la Barcelona :S 😀

  2. Polacul e de multisor dat din zvonuri la Bayern, dar de Şvainştaingher – asa pronunta Dinu 😀 – habar n-aveam!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

