Mulţumesc, Real Madrid!

Le explicam aseară unor prieteni: sunt fan Real Madrid pentru că echipa asta reprezintă monarhia, normalitatea, spre deosebire de Barcelona, care e clubul separatiştilor catalani.

La meciul de-aseară am urlat de-am trezit vecinii de pe Dorobanţi, iar amicii mei spuneau: băi, dar parcă-ţi place şi Borussia!

Da, îmi place şi Borussia Dortmund, dar între madrileni şi nemţi mi se pare normal să aleg Real, măcar pe bază de Merkel.

A fost doar 2-0, deşi Real a şters pe jos cu Borussia. Vorba unei prietene – aaaasta e…

Mulţumesc, Real Madrid!

Felicitări, Borussia Dortmund!

PS

E 1 Mai – baftă la grătare! 😆

3 Comments

  1. Ei, hai că nu a şters chiar pe jos… Eu am remarcat doar spiritul acela de frondă din final.

    P.S.

    E 2 Mai – baftă la Triferment! 🙂

  2. Au ratat si “germanii” destul, dar in faze venite pe contraatac mai mult.

    Cat despre Triferment, nu prea am eu astfel de necesitati – am bagat gratar duminica de Florii si eu am mancat numai vreo 3 mici, in rest tot felul de placinte si placintele preparate de gazda noastra, absolut delicioase. 🙂

  3. În cealaltă semifinală se întâlnesc, miercuri, FC Barcelona şi Bayern Munchen. În tur, nemţii s-au impus, scor 4-0.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

