În gară la Medgidia

Cei mai mulţi dintre voi ştiu deja – în general vă las să vă bucuraţi de materialul video, fără a vă mai plictisi cu părerile mele. Dar acum nu m-am putut abţine – trebuie să arunc şi eu câteva cuvinte pe marginea subiectului.

Într-o deplasare destul de recentă a venit vorba aproape firesc de sceneta din gară cu Tanţa şi Costel bazată pe textul lui Ion Băieşu. Culmea, însă, spre ruşinea mea eu nu ştiam varianta pe care v-o prezint aici, cu Octavian Cotescu şi Coca Andronescu, ci pe cea cu Dem Rădulescu şi Vasilica Tastaman, a lui Geo Saizescu, transformată într-o secvenţă dintr-un film de-al său, intitulat “Astă-seară dansăm în familie”.

Cu tot respectul pe care i-l port maestrului Saizescu şi cu riscul de-a-mi pune-n cap o bună parte dintre colegii cineaşti, care, ca şi mine, nu concep ca o banală scenetă TV să arate mai bine decât un film gândit pentru marele ecran, o s-o spun pe şleau: varianta asta mi se pare mai reuşită!

Enjoy!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

