Finala Europa League 2013

O serie de răspunsuri în corespondenţa cu “americanii mei”, niscai negocieri pe după-masă, când se trezesc şi ei… Dar mai către seară, adică încă dimineaţa devreme la cei de pe coasta de vest, punct: începe finala Europa League!

Deşi adesea desconsiderată, mai ales în comparaţie cu Champions League, această competiţie devine cel puţin demnă de luat în seamă de către microbişti atunci când în finală se-ntâlnesc echipe ca Benfica şi Chelsea.

Mi-e destul de dificil s-aleg o favorită personală pentru meciul de diseară…

În mod normal ar trebui să susţin Benfica: provine din Portugalia-mi iubită, ba, mai mult, chiar din Lisabona!; jucătorii săi evoluează entuziast şi entuziasmant; au apărut în destule finale dar au câştigat prea puţine – mă gândesc că nu le-ar prinde rău să mai echilibreze balanţa.

Dar la fel de firesc vin şi contraargumentele: Benfica e roş-albă, Chelsea alb-albastră, avantaj Chelsea; deşi nu par să joace prea spectaculos, londonezii reuşesc frecvent faze superbe; dar, cu siguranţă, cel mai important în toată ecuaţia asta e faptul că o fiinţă foarte dragă mie, pe nume Gina, îşi doreşte ca echipa din Anglia să câştige cupa.

Măcar de dragul acestei fete, probabil că voi fi şi eu în seara asta suporter al lui Chelsea. Deşi, reiau o idee, dacă lusitanii reuşesc un alt joc de zile mari, nu mă voi putea abţine şi voi fi de partea lor. 😀

Chiar, voi cu cine ţineţi în meciul de azi de pe Amsterdam ArenA?

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

