Istorii încâlcite

Mă sună prietenul Tomiţă: ce faci, bre?

Iaca, muncesc la un scenariu pe care trebuia să-l predau acum vreo trei luni! 😀

Hai, bre, fă şi tu o pauză şi-ajută-mă c-o dudă…

Ce păţişi?

N-am păţit nimic. Sau am păţit de bine. Pentru toţi. Adică avem emisiune proaspătă la Money Channel…

Mişto, răspund irinelistic. Şi cum îi zice?

Bre, se cheamă “Istorii încâlcite”, va fi difuzată începând de vineri, 21 iunie, de la ora 23, reluată apoi sâmbăta şi duminica tot la ora aia, ca s-o vadă şi-ăia cu care joci tu tenis în weekend!

Bine, meserie, s-avem baftă, zic.

Vezi că asta prima ne-aduce pe ecran un spion al Securităţii in Parlamentul european – în general tratăm chestiuni mai puţin cunoscute din istoria recentă a României.

Păi facem treabă bună, nu?

Facem!

Dar despre tine ce-ai spune? Ca să ştie oamenii cu cine au de-a face…

Păi zi lumii că-s istoric – am absolvit Facultatea de Istorie de la Universitatea Bucureşti, din 2005 sunt doctor în istoria economiei şi-am plecat recent de la Jurnalul Naţional din raţiuni de lovele.

No bun atunci! Să-i dăm bice şi să se uite lumea la “Istorii încâlcite”!

 

3 Comments

  1. Da` ajungem să le descâlcim? Măcar nițel…

  2. Pai asta e ideea, maitre – sa le descalcim! 😉

  3. Tre’ sa fie tare!:)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

