Opera din Linz

În cursul dimineţii am dat peste un articol extrem de interesant despre noul Musiktheater din Linz.

foaierul_mare_al_operei_din_linz

Ca fapt divers, de câte ori se vorbeşte undeva despre acel oraş austriac, îmi aduc aminte de o fază haioasă petrecută acum câţiva ani: mergeam cu nişte prieteni de la Viena la München via Salzburg şi, pe autostradă, de câte ori vedea vreun indicator cu numele localităţii respective, unul dintre amici pronunţa acel “z” final, glumind, ca-n română, iar asta ne amuza de fiecare dată.

Atunci n-am ajuns la Linz, lipsa timpului nu ne-a permis asemenea ocol, dar acum, cu noua Operă, care înţeleg c-a fost inaugurată destul de recent, mai ales după ce-am citit articolul de care ziceam, semnat de Magdalena Popa Buluc şi publicat de Cotidianul – am mai spus-o, probabil cel mai bun ziar generalist de limbă română la ora actuală -, consider că-i musai să vizitez oraşul cu pricina, ceea ce vă recomand şi dvs.

PS

Poza am preluat-o tot de-acolo.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

