Vreme londoneză

La asta m-am gândit în momentul în care, având de făcut pe jos un drum de vreo zece minute, m-a prins o ploaie care-a durat cinci. Ca la Londra, mi-am zis.

Dar am revenit repede cu picioarele pe pământ, deoarece mi-am amintit poanta cu albinele care fac miere pentru că au regină, că dacă aveau preşedinte făceau un căcat.

Tocmai fusese condamnat ministrul uselist Fenechiu, din guvernul uselist Ponta, de către justiţia aşa-zis independentă, în timp ce marilor infractori din regimul băsist – cea mai neagră perioadă din istoria recentă a României! – nu le zice nimeni nici dă-te mai încolo!

Vorba prietenului Mordechai – Anastase e bine-mersi şi numără…

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

