În loc de matineu

Am mai spus-o în câteva rânduri – n-am de gând să fac mare tam-tam din cauza mânărelii ferefisto-lepefiste care i-a permis Rapidului să joace-n prima ligă, însă am înţeles de la văru’ Keitel şi prietenul Toshiro că există destui indivizi, unii dintre ei cunoscuţi jurnalişti, care ridică-n slăvi penibila soluţie!

Când vine vorba de giuleşteni, io-s un stelist mai permisiv, mai tolerant, pentru că am destui amici rapidişti. Ei bine, pe aceştia, oameni de calitate, i-am văzut jenaţi de postura în care au fost puşi de-alde Mitică. Şi, pe bune, mă-ndoiesc să fie prea mulţi care să intre în această categorie şi cărora să le placă ideea cu acel baraj inventat.

Unul dintre ei spunea chiar c-ar fi preferat o retrogradare pe criterii aparent extrasportive – zic “aparent” deoarece acele reguli sunt respectate de toţi competitorii, mai puţin de Rapid! – decât o asemenea pleaşcă de la oamenii de fotbal.

Aşa s-a ajuns ca, în loc de matineu, s-avem echipa de sub Podul Grant într-o serată la Vaslui. În mod normal m-aş fi uitat la meciul ăsta, dar acum tare mă bate gândul să n-o fac, tocmai pentru a le da planurile peste cap celor care mizau pe audienţă cănd au făcut manevra aia. Un fel de boicot, dacă-mi daţi voie… 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

