Cluj City Freak

Peste weekend s-a-ntâmplat Cluj City Break. Nu mă-ntrebaţi în ce-a constat exact evenimentul cu pricina – nici nu ştiu dacă asta e denumirea corectă, ci am aruncat-o, la plesneală, după un hashtag.

Tot un hashtag, ceva mai potrivit în opinia mea, inventat de profesorul şi prietenul Paul Tiţa, mi-a atras atenţia şi mi-a inspirat titlul acestui articolaş.

Paul, Gabi, Ionuţ şi mulţi alţi oameni pe care-i respect făceau un mişto crunt pe Twitter de-o adunătură de imbecili de prin blogosferă – termenul “pişcotar” e deja prea blând în cazul ăsta! – care se-apucaseră să-l pupe-n cur cu abnegaţie pe numitul Boc, răsărit printre aşa-zişii A-listeri la paranghelie.

Bineînţeles, reacţia papagalilor n-a întârziat să apară. Aşa m-am trezit şi eu în timeline cu tot felul de insanităţi scârboase debitate de acele personaje dezgustătoare, de parcă linguşelile greţoase la care-l supuseseră mai deunăzi pe primarul clujean nu fuseseră suficiente!

În consecinţă, riscând să-mi supăr numeroşii amici clujeni sau iubitori de Cluj, voi apela şi eu la o vorbă pe care-o ştiu de la Roxana – ea citându-şi, la rândul său, un drag prieten: Clujul e locul geometric al prostiei.

2 Comments

  1. Nu am de a face cu clujul dar am urmarit cat de cat despre ce era vorba. nu ma intereseaza cine a participat sau nu la eveniment, dar mi s~a parut chiar reusit. Asa ca degeaba critici daca nu esti in tema

  2. Cum sunt convins ca nu esti acel Doru pe care-l stiu eu, am sa-ti spun ca ti-am aprobat comentariul numai pentru ca te-ai exprimat civilizat.
    In alta ordine de idei, chiar ai cumva dreptate, dar duda asta e valabila cand vine vorba despre piscotari: degeaba iti dai cu parerea daca nu esti calificat s-o faci!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

