Spectatorii da, jucătorii ba

La Dinamo, cei care stau în tribune îşi fac treaba, spre deosebire de cei din teren. De-aici şi titlul.

Am văzut meciul împreună cu acel cuplu de care v-am mai spus. Fetele nu-s tocmai microbiste, aşa că pot fi realiste când vine vorba de fotbal – s-au uitat ca la felul paişpe la amicul dinamovist care zicea că ai lui ar fi trebuit să scoată măcar un egal, după cum s-a jucat! I-am replicat ceea ce le zic tuturor prietenilor dinamovişti din start, în caz că-s tentaţi să creadă acelaşi lucru: eu am văzut cu totul alt meci, unul în care Steaua trebuia să înscrie de vreo 10 ori, că numai Nikolic a ratat vreo trei ocazii uriaşe, aflat fiind faţă-n faţă cu Bălgrădean!

Eu sunt mulţumit c-au învins ai noştri. Vărul Keitel, însă, m-a sunat aseară şi era un car de nervi că “nu le-am dat mai multe, câte meritau”. Şi pe bună dreptate: când îi prinzi pe marii rivali în aşa hal, îi taxezi!

6 Comments

  1. Trec ele şi regretele, mai greu, e drept, dar trec …

  2. Eu sper sa nu mai rateze in halul asta si cu Legia, ca polonezii par ceva mai buni ca dinamovistii… 😉

  3. normal ca scoteau egal. norocul stelei ca balaj a fost cumparat. hahaha

  4. LOOOOOOOOOL! 😆

    Altfel, pana la urma care-i faza cu Hamza si Mazare? Fotbalistul zice ca l-au batut badigarzii aluia, primarele ca jucatorul ar fi vrut sa dea cu jetul peste el.

  5. Mihai, eu ii admir pe acesti spectatori in primul rand pentru faptul ca inca sunt langa echipa, chiar si dupa atatia ani de frustrari. Intr-un fel ma simt vinovat fata de ei, chiar daca “dezertarea” mea a fost determinata de sanatate. Stiu, sunt unii care mor chiar si in sens propriu pentru echipa, daca ar fi sa ma gandesc doar la bietul Rassie…

  6. In primul rand, e foarte important ca suporterii dinamovisti au transmis un mesaj favoritilor, nu adversarilor!
    Apoi, Anto, nu cred ca trebuie sa te simti vinovat ca nu mergi la fiecare meci al echipei preferate – cei care-ti bat obrazul pentru asa ceva, pentru ca nu te manifesti la fel ca ei, ca nu (mai) esti un fanatic, sa-si vada mai bine de treburile lor! In rest, multa sanatate, prietene! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

