Meleoane, mă, meleoane

Mă sună vărul Keitel alaltăieri, când să plec spre munte în această mini-vacanţă: bre, ai auzit ultima harfă scoasă de rapidişti?

Nu, ce-i? fac eu.

Vere, cică au pierdut şi un contract de 3 milioane cu Murfatlar în urma retrogradării. Ahahahahahahahahahaha!

Meleoane, mă, meleoane! îi răspund cu accent specific.

Face o pauză de rîs, apoi izbucneşte iar: ahahahahahahaha!

Când se mai linişteşte, îi spun: suporterii Rapidului nici n-ar trebui sa fie publicul ţintă al unei podgorii!

Şi chiar de-ar fi, adaugă el, suma e uriaşă, fie şi acceptând ideea că nu era vorba de un contract pe un an doar.

Corect – niciun manager capabil, chiar rapidist înfocat, nu ar arunca cu milioanele intr-un club cu potenţial comercial atât de redus. Dar, na, ne-am obişnuit ca dinspre Giuleşti să ne parvină tot felul de ştiri haioase.

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

