Armeni? Israeliţi? Tot aia!

Ies dintr-unul din vastele mele apartamente, cum îi place Blonzimii Sale să spună, să-mi iau ţigări.

Pe o străduţă opreşte o maşină în dreptul meu. Doi indivizi mă-ntreabă de strada Sublocotenent X, de “undeva de pe lângă cimitirul israelit”.

Dacă-i o stradă cu nume de erou, clar e prin zonă, dar nu ştiu exact unde. Însă cimitirul de care vorbiţi este armenesc, nu israelit, le zic.

Armenesc, israelit, tot aia! insistă ei.

Ba nu-i deloc tot aia! le răspund şi m-apuc să-i lămuresc pe scurt ce şi cum.

Bă, mai lasă-ne cu istoria religiilor, tu zi-ne unde e strada!

E pe-aici, v-am zis. Şi mai dă-vă-n primejdii, că nici birou de informaţii nu-s! Faceţi stânga şi mai întrebaţi!

Demarează imediat şi copilotul face semn a lehamite pe geamul deschis. Moment în care mâna mea care le indica direcţia le arată degetul mijlociu, cu mesajul: puneţi dreq întrebările ca lumea dacă tot mă deranjaţi!

1 Comment

  1. Reblogged this on The International Blogspaper.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

