România vs. Ungaria 3-0, 6 septembrie 2013

Trebuie să recunosc c-am avut ceva emoţii la meciul de-aseară de pe Arena Naţională, dar golul lui Marica din minutul 2 a venit cum nu se poate mai bine, iar in final aveam să-mi dau seama că-mi făcusem griji degeaba. Bine, ungurii nu-s tocmai nişte neica-nimeni, dar nici chiar fioroşi. Mă refer la fotbalişti, că despre suporterii ăia descreieraţi nu vreau să vorbesc aici, dar, dacă doriţi, discutăm la secţiunea de comentarii pe marginea acestui subiect.

Revenind la chestiuni serioase, mă aşteptam la goluri venite repede în poarta maghiară, ba chiar visam la un 3-0 deja prin minutul 15. Reuşita de senzaţie a lui Pintilii după jumătate de oră de joc m-a mai liniştit, că nu prea-mi plăcuse faptul că-n câteva faze care arătau promiţător atacanţii noştri nu s-au înţeles ca lumea. Oricum, la pauză eram deja calm şi încrezător într-o victorie chiar lejeră, întrucât adversarii nu prea contaseră în ofensivă în prima repriză, iar în apărare gafaseră destul.

În partea secundă oaspeţii au ieşit la joc, iar eu m-am speriat iar, părându-mi-se că selecţionerul Piţurcă a ordonat pasul înapoi, iar acel pressing insistent atât de necesar în astfel de situaţii părea să nu funcţioneze. M-a contrazis Bogdan Stancu prin acea recuperare care a dus la prima ratare monumentală, urmată de cea a lui Adi Popa – vorbeam după meci cu vărul Keitel şi ajungeam, totuşi, la concluzia că lui Popa îi era mult mai greu să înscrie, a făcut şi el ce-a putut… Golul superb al lui Tănase a lămurit ce mai era de lămurit, ba era cât pe-aci să-mi iasă şi pronosticul de 4-0, dacă înscria şi Hoban. 😀

Cam astea ar fi de spus despre această partidă, pe care – cred că nimeni n-are tupeul să conteste asta! – Tricolorii au câştigat-o la pas, totuşi. Urmează cea cu Turcia şi sper ca ai noştri s-o câştige şi pe aia, măcar să fim foarte aproape deja de baraj, mai ales că Olanda pare c-a lăsat-o mai moale, iar cu 16 puncte înainte de întâlnirile cu Andorra şi Estonia sunt convins că vom prinde un loc acolo.

HAI ROMÂNIA!!!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

