Ca-n studenţie

Spuneam ceva mai devreme şi pe Twitter că mă simt ca-n studenţie: am prin preajmă ambalaje de pizza! 😆

Blonda-mi a propus aseară să comandăm pizza. Zis şi făcut – am pus mâna pe telefon şi-am sunat la nişte oameni care se pricep s-o prepare.

Astfel am ajuns să retrăiesc momente din anii ’90, când Steaua defila prin campionatul intern, însă mai comitea câte-o boacănă prin Europa. Şi, uneori, ba deseori, mai bine spus, se găseau alţi români care s-o comită şi mai grav. În cazul ăsta, Pandurii.

Bun, ştiu că Schalke nu-i vreo Barcelona, dar e oricum mult peste Dnepr!

Şi, ca tacâmul să fie complet, FSN-ul se reface şi eu am votat degeaba CDR. Ăsta, USL… 😀

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

