Crin, magistral!

Ca de obicei.

Da, ştiu că risc să fiu iar apostrofat de unii sau alţii că prea l-aş ridica în slăvi pe Antonescu, dar trebuie să fii total dezinteresat de politică sau, dacă nu, uşor cu căpuţul, ca să nu observi că omul a pus degetul pe rana coabitării!

Şi, iertată fie-mi exprimarea, dar cei doi “jmekeri” din fruntea ţării, coabitacii neichii – pentru cei care-au deschis aparatele mai târziu, de Băsescu şi Ponta e vorba! – şi-au luat-o categoric peste mufă.

Şi da, ştiu şi că v-am urat deja un fine de săptămână plăcut, dar nici nu puteam sări peste acest al nu mai ştiu câtelea discurs excelent al lui Crin, trebuia să punctez evenimentul cumva. Aşa că reiterez: weekend minunat vă doresc! 😉

LE

Hihi – şi eu şi prietenul Ionuţ Iancu am folosit acelaşi termen; vizitaţi-l şi pe el, acolo găsiţi şi câteva citate! Bineînţeles, trebuie să vedeţi şi ce-a scris Rox pe tema asta!

12 Comments

  1. 😉

  2. Intocmai! 😉

  3. mai trece un “magistral” pe lista ta de favoriti: Coltescu. de mult n-am mai vazut un arbitraj atat de partinitor. spre 25, prin mijloace specifice! rushinica, bre!

  4. Geez, ai si tu rabdare pana maine, cred ca scriu cate ceva despre etapa asta. Oricum, a dat strechea-n voi – anti-stelisti si ziaristi deopotriva: mie mi s-a parut ca omul a acordat corect toate cartonasele rosii.

  5. asteptam noua interventie a sinteticului. poate ne spune cum a furat tusierul pentru steaua, avand tupeul nemarginit sa semnalizeze ca mingea intrase in poarta 😀 😀 😀

  6. LOL!
    Vere, cum spuneam, maine cand prind un piculet de timp liber postez cateva cuvinte despre etapa asta, sa combatem cum se cuvine, c-am ajuns sa vb la politica de fotbal si la fotbal de politica. 😀
    Dar, na, daca tot ai aparut, spune-mi si mie: am dreptate cand sustin ca toate cele trei eliminari de la Vaslui sunt justificate?

  7. despre acel penalty neacordat Vasluiului, nimic? 😀

  8. dawsone, normal ca nu ai dreptate. au fost 3 cartonase rosii acordate absolut aiurea. furt ghencist in toata regula!!!!! au vrut sa-l omoare pe porumboiu ca pe mateianu. si, dupa cum ne spune lumea, un penalty refuzat gazdelor. desi, daca ma gandesc bine, eu am vazut 10 “unspe metri” pentru vaslui, 4 rosii pentru steaua si … ofsaid la golul italianului! 🙂 😀

    ps: anul trecut vasluiul invingea steaua dupa un fault la portar vizibil si de pe luna, insa nu am vazut nici o scursura din asta moralista sarind cu gura 😉

  9. Saritul cu gura se pare ca doar specialitatea ta.:D

  10. dawsone, cine-i taranul asta care se chinuie sa il las la acadea? 😀

  11. Eh, prieten, dar evident are boala pe Steaua… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

