Mişcare-n aer liber mulţumită lui Băsea

Cu ceva timp în urmă, vărul Keitel mă sfătuia să mă antrenez mai mult în aer liber, mai ales că eu, deşi nu puteam fi tocmai acuzat de sedentarism, mă rezumam, cel mai adesea, la tras de fierotanii în spaţii închise.

Dar cred c-aveam nevoie şi de-un alt tip de impuls. Iar el a venit când ciudatul personaj pe care-l ştim drept Băsea a binevoit s-apară-n peisaj cu încă un discurs tembel: am decis să-l las în durerea lui şi să mă calmez cu un antrenament de vreo două ore printr-un parc simpatic, aflat destul de aproape de casa-mi şi dotat şi cu niscai aparate interesante pentru exerciţii fizice. E o soluţie extrem de convenabilă şi, cred eu, foarte sănătoasă. Cel puţin eu mă simt excelent după acest antrenament, ceea ce vă doresc şi dvs.

Este, probabil, singurul lucru pentru care merită să-i mulţumesc individului care se crede în continuare preşedinte de stat, aberează despre lovituri de stat sau se agaţă de instituţiile de stat aservite; observaţi că obsesia lui e statul, cu toate că, paradoxal, penibilul său partid – că-i al său, fără niciun dubiu! – invocă ideea de mişcare. Şi populară pe deasupra – ceea ce e de-a dreptul ridicol, din moment ce a fost demis cu scor de 9 la 1 de către popor, dar menţinut artificial la Cotroceni de serviciile-i dragi, plus nişte curve de prin UE şi de prin State – iar stat(e), da? 😀

Aşadar, vere Keitel, e meritul sceleratului (anti)naţional c-am ieşit, în fine, să practic sport aşa cum mi-ai recomandat tu. Sau nu eşti de acord? 🙂

PS

Foarte serios acum, iar l-a făcut muci Antonescu! 😆

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

