Sezon de autogoluri

M-am uitat ceva mai devreme la niscai rezumate din preliminariile CM. Pe lângă faptul că m-am amuzat – iar! 😀 – la bătuta zdravănă încasată de unguri în Olanda, mi s-a confirmat ipoteza că Belgia beneficiază de-o generaţie excelentă şi m-am mai distrat şi la un alt autogol de tot rîsul, cel al slovacilor din meciul cu grecii: Škrtel i-a pasat portarului Mucha, însă el a scăpat balonul pe sub picioruş… 😀

Bineînţeles, n-are sens să bag acum linkuri către propriile-mi articolaşe în care vorbeam de cele de mai sus – nu ştiu de ce, dar am senzaţia că obiceiul e cam pişcotăresc… Dacă vreţi să vedeţi ce şi cum, daţi o căutare după temele cu pricina!

Însă trebuie să menţionez asta: unde sunteţi voi, “dăştepţilor”, ăia care vă chinuiaţi să-mi explicaţi cum Černiauskas nu era ultim apărător şi nu i-a sărit în cap lui Piovaccari la Vaslui vs. Steaua? Aţi văzut ce decizie a luat arbitrul german Felix Brych într-o fază asemănătoare, dar mult mai grea, din Armenia vs. Bulgaria?

Parafrazând o deja – şi din păcate! – celebră doamnă politician, hai ciocul mic, păpuşeilor, că vă daţi autogoluri pe bandă rulantă!

PS

Din ce-am aflat aseară după o discuţie cu Tătăruşanu, poate va merge la Saint-Étienne sau poate nu. Omul încă n-a semnat, dar “şpeţialiştii” de la ProSport îl dădeau deja transferat… 😆 😆 😆

4 Comments

  1. Aha, deci e posibil sa ne fi pacalit si pe noi autorul acelui cont. Insa, pana acolo, ziaristii si-au furat-o urat cand l-au dat gata transferat, iar acum incearca s-o dreaga. 😆
    Oricum, subiectul era altul, anume faptul ca au sarit o multime de insi sa spuna ca nu trebuia eliminat Cerne, plus alte prostioare anti-Steaua…

  2. misule, nu te-ai prins ca la faza respectiva trebuia eliminat italianul? 😀 oricum, ce atata circ? toata lumea stie ca porumboiu e “sclavul stelei”, asa ca ce rost avea “furtul lui coltescu”? 😉

    faza cu tatarusanu imi confirma aversiunea fata de retelele de socializare.

  3. Normal ca m+am prins, Piova a avut tupeul sa nu se dea la o parte din fata portarului si sa vrea s-alerge dupa minge ca sa incerce sa marcheze! 😆

    La faza cu Tatarusanu, chiar n-as invinui retelele sociale – de data asta, cel putin, ziaristii s-a facut mai rau de bafta cand au preluat pe narasuflate stirea cu transferul la SE. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

