Probabil o farsă reuşită

Un comentator care se mai abate uneori şi pe-aici mi-a atras atenţia asupra unui articol prin care ziariştii susţin că-l demască pe cel care ar fi pus pe jar suflarea microbistică, după ce-a creat un cont fals pe Twitter şi a postat anumite lucruri în numele lui Tătăruşanu.

Dacă este aşa cum susţin gazetarii – şi insist, numai în situaţia asta! – şi eu am fost dus de nas, crezând că îmi urmăreşte ciripelile însuşi portarul stelist, ba m-a făcut să mă şi laud cu asta aici, pe blog, reacţia mea vine, zic eu, firesc, anume să mă amuz după ceea ce este, probabil, o farsă reuşită. Observaţi că de ceva timp am ziua şi porţia zdravănă de rîs. 😀

Mai există câteva sute de persoane care s-ar fi lăsat păcălite de acel fan – repet, numai dacă ceea ce spun ziariştii se adevereşte! – printre care şi Piovaccari. Culmea e că vărul Keitel chiar m-a întrebat recent cum ştiu dacă în spatele contului se găseşte chiar Ciprian, că el nu se prea pricepe la chestiuni legate de Twitter; i-am răspuns că, dacă în cazul multor străini se poate afla ce şi cum, în cazul românilor e mai greu, însă am mers pe ideea că, din moment ce şi colegul său de echipă, Federico, îl urmăreşte, sunt şanse mari ca acel cont să fie real.

Ce e cel mai grav, cred eu, în toată povestea asta, e că presa sportivă de pe la noi, în frunte cu ziarul care s-a fript iniţial anunţând un transfer încă neparafat, plecând de la o postare pe Twitter dinspre acel presupus cont fals, încearcă să dreagă busuiocul într-un mod specific: face din glumeţ un soi de răutan odios, întărâtă “victimele” farsei asupra lui de parcă cine ştie ce nenorocire s-ar fi produs – dimpotrivă, cum spuneam, pe mine mă amuză situaţia! – şi n-ar fi exclus ca însuşi jucătorul Stelei să fie bombardat cu acuze c-ar fi permis aşa ceva, de parcă-i poliţist de reţele sociale, nu fotbalist! 😆

În concluzie, da, tot jurnaliştii romani specializaţi în sport au ieşit cel mai naşpa din nebunia de faţă, pentru că, deşi-s departe ei de-a se putea numi filozofi, le-ar fi prins mult mai bine să tacă mâlc după ţeapa la care-au pus botul sâmbătă seara. Pentru că da, în cazul nostru, al simplilor suporteri care se presupune că s-au lăsat păcăliţi de un cont al portarului Naţionalei şi-al campioanei României, e vorba de-o farsă chiar haioasă, dar în cazul lor, al ziariştilor sportivi care le ştiu ei pe toate, e vorba de-a dreptul de-o ţeapă cruntă!

PS

Fără (prea mare) legătură cu subiectul ăsta, azi voiam să vă-ntreb ce faceţi voi ca să vă menţineţi în formă şi să vă invit la discuţii pe tema asta. Discuţiile pot avea loc şi aici – asta dacă aveţi chef; dacă nu, nu, ca de obicei. 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

