Azi, cu Estonia

Îmi trimite un mail prietenul C. din Mexic.

Prietenul C. e un economist englez genial, pasionat de sport şi cu precădere de fotbal şi rugby, ca şi mine – de altfel chiar aşa ne-am împrietenit, la un meci de la o Cupă Mondială de Rugby desfăşurată acum destui ani deja.

În mailul ăsta mă-ntreba de fotbal, mai exact despre meciul dintre România şi Estonia de diseară. Şi mai zicea că ne ţine pumnii.

Acolo, pe mail, i-am răspuns – şi mulţumit – în engleză. Dar repet ce i-am spus şi pe-aici, de data asta pe româneşte, mai ales că omul m-a chinuit mereu cu o dudă: voia să-nveţe limba română de la un român care vorbeşte engleza aproape la fel de bine ca el, adică al dvs. cu stimă. 😆

Aşadar, prietene C., avem aşa…

România trebuie să învingă la o diferenţă de scor foarte mare, asta ca să fie sigură de prezenţa la baraj chiar şi în cazul unei înfrângeri a olandezilor în Turcia.

Ce cred eu – şi sper! – că se va-ntâmpla? România şi Olanda vor învinge ambele, iar problema cu participarea la baraj se rezolvă, astfel, simplu. Ce va fi acolo, Dumnezeu cu mila…

Noi mulţumim pentru încurajări, prietene C.!

HAI ROMÂNIA!!!

7 Comments

  1. Cu accent britanic? 😛

  2. Mai degraba niuiorchez, mi s-a spus, dar cu niscai influente britanice sadea, da…. 😀

  3. In afara de nimic,nimic 😦 Doar un comment idiot .
    Mihai,in afara de faptul ca ARE meci ROMÂNIA ,român fiind…..pauza 😦 Astept cu interes sa vad cind echipa ROMÂNIEI va si JUCA !

  4. Acum inca a demonstrat ca mai joaca ceva – nu mai tii minte perioada Razvanel, absolut dezastruoasa? 😉

  5. romanii sunt o specie foarte nesimtita. in loc sa isi vad lungul nasului, sa fie fericiti ca maestrul piturca a scos enorm dintr-o ceata de mediocri, ei tipa si sunt indignati ca nu dominam germania, spania samd.

    pana acum, rasa asta imputit-ipocrita de mamaligari striga disperata “huo, de ce naiba nu ne calificam macar la baraj?”. acum, dupa ce ne-am calificat si avem sanse sa vedem brazilia, starea generala e “huo, nu jucam nimic, nu meritam, mai bine stateam acasa!”. daca ajungem la mondial si facem egal cu franta, pierdem 2-1 cu argentina si batem 2-0 ghana, vom auzi “huo, de ce nu am castigat grupa? ce slab e piti, ce slabi sunt aia de la steaua! se vede ca in romania sunt dopati si joaca numai in blaturi!”.

    “decat” sila …

    ps: misule, despre ce vorbeam inainte de meci? uite ca mai bine li se explica marilor patrioti geto-daco-latini cum e cu ultimele doua versuri ale fiecarei strofe 😀 😀

  6. Zici ca mai si joaca ceva? Io nu prea am remarcat. E drept ca m-am uitat mai mult la meciu’ olandezilor, da’ tot am apucat sa vad niste greseli de transmitere a balonului si niste centrari caraghioase, de toata jena. Nu jucam nimic, nimic. Olandezii nu pe noi ne-au favorizat, ci pe aia care vor avea bafta chioara sa pice cu noi la baraj.

  7. @Willem
    LOOOOOOOOL imens! 😆

    @Ovidiu
    Poate ca nu jucam nemaipomenit, insa mie-mi plac reusitele din perioada Piturca, in timp ce nereusitele din era Lucescu Jr. m-au dezamagit, ca sa zic doar atat…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

