Slăbuţi Pandurii la Florenţa…

Echipa gorjeană mi-e simpatică şi chiar am ţinut cu ei la meciul din Italia. Ba am mai şi postat pe Twitter că-mi place cum joacă!

Acum, eu sper ca suporterii băieţilor lui Pustai să nu mi-o ia-n nume de rău, dar, imediat ce-am zis chestia aia, Eric & Co. s-au apucat să dea gherle cu duiumul, iar italienii au făcut cam ce-au vrut pe teren.

Şi unii se iau de Steaua c-ar avea niscai probleme cu Chelsea…

Românisme, deh… 😀

PS

La mulţi ani, Majestate!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

