Borussia cu Stuttgart – scor de tenis

Am avut ceva treabă vineri seara, aşa că n-am apucat să urmăresc în direct meciul, deşi mi-aş fi dorit. Mai mult, nici n-am avut chef să caut detalii, astfel că habar n-am dacă a jucat şi Maxim.

M-a sunat vărul Keitel către miezul nopţii să mă-ntrebe ce-a făcut Barcelona-i, că şi el era pe la munci şi n-a reuşit să vadă ce şi cum. Ocazie cu care am văzut şi eu că băieţii lui Klopp i-au rupt în freză rău de tot pe “ştudgardezi”.

Ţin minte că nu cu mult timp în urmă aveam niscai controverse cu unii jurnalişti specializaţi în sport: eu le spuneam că Bundesliga e din ce în ce mai valoroasă, ei nu şi nu – Italia, Anglia…

Bun, or fi şi alea, dar nu uitaţi că, la ora actuală, Germania e în pole-position! Iar Borussia Dortmund este acum una dintre cele mai bune echipe din lume şi nici învinşii lor de-aseară nu-s ceva giurumele, ba cred că-n România ar face instrucţie cu toţi!

PS

Nimic despre tembelismul unora care se dau liberali, dar fac nefăcute mergând la ruşinea care-a ajuns PNŢCD! Dacă vreţi detalii, vedeţi la Rox! 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

