Steaua tot pe primul loc…

…cu trei meciuri mai puţin decât majoritatea restului. 😆

Ştiu că se găsesc destui ciudaţi care pun totul pe seama unor presupuse arbitraje favorabile, dar explicaţia e mult mai simplă: Steaua e cea mai bună echipă românească la ora actuală.

Noi, steliştii, sau măcar ăia dintre noi care se pricep cât de cât la fotbal, realizăm că echipa noastră nu străluceşte. Dar, faţă de celelalte competitoare din România, formaţia lui Reghe pare de vreun an şi ceva extraterestră!

Puteţi să ziceţi ce vreţi, dar asta e – de ziua mea gândurile-mi zboară către echipa-mi iubită. 😉

FORZA STEAUA!

LE

Spuneam pe Twitter că mi-ar plăcea să primesc un cadou frumos din partea echipei mele preferate din Italia. Meciul cu Napoli s-a terminat 3-0. Grazie, Juve! 🙂

2 Comments

  1. la multi ani, vere! te sun mai incolo sa povestim.

  2. Danke!
    Tocmai ce-am vb. si cu fratele tau… 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

