Mutu, până la urmă, la Petrolul

Bineînţeles, asta este ştirea zilei din fotbalul românesc. Am mai scris despre subiect câteva vorbe, putem să mai şi comentăm, nu-i bai, mai ales că există destule păreri, după cum am observat chiar recent. 😀

Problema e că “bomba de presă” face să treacă aproape neobservată etapa asta, cu meciuri destul de interesante disputate în weekend, precum Pandurii – Steaua, Astra – Botoşani sau chiar Dinamo – Gaz Metan. 😆

În fine, discutăm despre toate, dacă vreţi, e topic deschis, cum se spune pe forumuri… 😉

PS

La mulţi ani, Diana! 🙂

10 Comments

  1. mutu ca mutu, dar uite ce iese cand unii gazeaza natia gresita 😉
    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/christou-vamuit-si-banuit-inca-un-meci-al-stelei-naste-suspiciuni-n-am-inteles-de-ce-a-lasat-mingea-sa-treaca-414129.html

    fabulos! 😀 propaganda nord-coreeana paleste in fata maestrilor din presa sportiva romaneasca …

  2. Vreti, nu vreti, Mutu e un nume mare al fotbalului romanesc. De-a lungul convietuirii noastre pe diverse forumuri, i-am luat mereu apararea atunci cand a fost atacat. La fel facea si distinsul Shab. Cred ca acum Shabalala e extrem de fericit ca Mutu isi va incheia cariera la Petrolul 😀 . Sunt convins ca venirea lui la Ploiesti va fi benefica pentru Petrolul. Cred ca Mutu mai are un cuvant de spus in campionatul nostru. Si se incadreaza deja in cantecele galeriei. Hit-ul anului 2013 a fost “Suntem betivi, drogati si rai” 😀
    In ceea ce priveste campionatul, Steaua trebuie sa se teama in primul rand de Astra. Daca va bate in restanta pe care o aveti de jucat, va cam prinde din urma.

  3. @mariner
    Da, vere, am vazut si eu tembelismul ala, incredibil! 😆

    @Ovidiu
    Noi nu ne temem de nimeni, noi suntem Steaua, vorba ceea. 😀
    Daca sunt altii mai buni, atunci sa castige ei, nicio problema. Dar astia din presa cu toate acuzele hazlii la adresa Stelei deja intrec orice limita! Eu stiu ca le e greu si lor, mai ales daca unii i-au platit pentru servicii, dar au sarit calul rau de tot si nu mai pot pacali pe nimeni!

  4. ”Noi nu ne temem de nimeni, noi suntem Steaua”. Pai normal, cu asemenea arbitraje nu aveti de ce sa va temeti.

  5. fara vreo aluzie la cineva care scrie aici, dar numai oligofrenii bagau pastile gen “steaua e deja campioana”. culmea e ca nu neaparat suporterii sau oficialii stelisti se bateau cu pumnul in piept, ci mai degraba urlau scarbele care stiu sa dea limbi, iar apoi ne prezinta articole ca cel la care faceam referire mai sus …

    in acest moment astra e pe primul loc si – logic! – e favorita la titlu. are echipa ok, fomista dupa rezultate, iar securistul cu siguranta a deschis pivnita plina de “sampanii” ;-). pe de alta parte, steaua pierde prea multe puncte in mod prostesc (pana acum 6), jucandu-se cu ocaziile si cu nervii nostri. petrolul are echipa buna in comparatie cu restul din romania si nici macar basina de mutu nu cred ca ii va destabiliza. celelalte echipe mi se par a fi prea departe de primul loc.

  6. ce fraier esti, dawsone! 😀 cum adica nu mai pot pacali pe nimeni? hahaha! nu ai sesizat ca e plina tara de dobitoci care iti spun pe loc toate hotiile si blaturile stelei? 😀 😀

  7. Am vrut sa adaug “cu mintea intreaga”, dar n-am vrut sa-i jignesc pe cei ca Ibuprofet – vezi mai sus comentariu. 😆

  8. recomanda-i sa se lase de ierburi 😀

  9. Diana e zeiţa ta? La mulţi ani! 🙂

  10. Diana e o fosta colega de liceu, cu care am ramas bun prieten. 😉
    Pe zeita mea o cheama altfel, dar multam fain! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

