Bătuta de la Madrid

Ieri am avut din nou seară plină în Champions League. Mai întâi m-am uitat la ultima jumătate de oră din CSKA – Bayern, unde s-a înregistrat o victorie normală a băieţilor lui Guardiola, scor final 1-3.

Apoi s-a revenit la programul normal, întrucât nu se mai disputa niciun alt meci prin Rusia pentru a fi devansat, iar eu am optat, firesc, aş zice, pentru partida dintre madrilenii mei de la Real şi Galata.

N-am să insist foarte mult, bănuiesc că mai toată lumea a văzut ce s-a-ntâmplat – jucătorii lui Ancelotti au câştigat lejer cu 4-1, deşi fără Ronaldo, cu piese importante ca Benzema şi Alonso pe bancă, primul neintrând chiar deloc, al doilea abia pe final, ba mai având şi-un eliminat în persoana lui Ramos, care a luat prosteşte un roşu destul de devreme.

Trebuie să precizez însă c-am fost uşor surprins de unele rezultate. De pildă, mă aşteptam ca Man. Utd să aibă ceva probleme la Leverkusen, iar cei de la City să-i zdrobească pe cehii de la Viktoria Plzeň. Cand colo, a fost fix pe dos – scoruri 0-5, respectiv 4-2.

În cu totul altă ordine de idei, ţinând cont de faptul că-i vorba de altă ligă, la propriu!, azi joacă şi Pandurii-n deplasare cu Dnepr. Cu toate că mulţi dintre suporterii altor echipe nu numai că nu ţin cu Steaua când ai noştri joacă prin Europa, ba se mai şi bucură dacă steliştii comit vreo boacănă, eu n-am să le răspund cu-aceeaşi monedă, deci “Hai Pandurii!”, zic. 😉

PS

Pentru cine sarbatoreşte, adică americanii – Happy Thanksgiving! 😀

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

