Grupele CM2014

OK. Am fost cam ocupat în weekend şi n-am prea apucat să discut şi pe-aici despre acest eveniment important pentru microbişti – tragerea la sorţi a grupelor de la turneul final.

Avem aşa:

Grupa A

Brazilia, Croaţia, Mexic, Camerun

Grupa B

Spania, Olanda, Chile, Australia

Grupa C

Columbia, Grecia, Coasta de Fildeş, Japonia

Grupa D

Uruguay, Costa Rica, Anglia, Italia

Grupa E

Elveţia, Ecuador, Franţa, Honduras

Grupa F

Argentina, Bosnia şi Herţegovina, Iran, Nigeria

Grupa G

Germania, Portugalia, Ghana, Statele Unite

Grupa H

Belgia, Algeria, Rusia, Coreea de Sud

În mod tradiţional, atunci când nu se califică România, ţin cu Anglia sau Grecia. Şi nici Brazilia sau Argentina nu-mi sunt neapărat prea departe de suflet… 😉

Însă de data asta chiar tind să fiu de la bun început fan Germania. 😀

Bineînţeles, opţiunile noastre nici nu-s bătute-n cuie, nici nu contează la aşa nivel. Dar mi-ar plăcea să-mi spuneţi şi voi ce preferinţe aveţi acum, la cald – asta dacă aveţi chef; dacă nu, nu, ca de obicei. 😆

PS

Câteva consideraţii dinspre GSP. Nu-mi săriţi în cap – uneori se-ntâmplă să mi se pară interesant ce spun oamenii ăia…

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

