Weekend cu mult fotbal

Bine, exagerez un pic, n-a fost chiar aşa mult, dar, ţinând cont de activităţile aferente pregătirilor de Crăciun, care mi-au ocupat destul timp şi pe care încă nu le-am dovedit, cele câteva meciuri asupra cărora m-am oprit peste weekend par o grămadă.

Despre Steaua v-am zis deja ieri – nu am văzut în direct meciul cu Astra, ci abia după ce s-a încheiat am reuşit să aflu mai în detaliu ce şi cum pe la Giurgiu.

Tot sâmbătă, Bayern a făcut o pauză de Bundesliga pentru a câştiga lejer finala Campionatului Mondial al Cluburilor, stabilind scorul final în primul sfert de partidă contra marocanilor de la Raja Casablanca, pe care, de altfel, îi vor întâlni şi steliştii noştri într-un amical hibernal; sau cel puţin aşa s-a anunţat.

Evenimentul care s-a regăsit în centrul scandalului Eurosport, dacă-l putem numi astfel, adică Liverpool – Cardiff, m-a interesat prea puţin, deşi sunt fan Liverpool şi unul dintre românii privilegiaţi în cazul respectiv, ca abonat UPC! Am stat în schimb lipit de ecran la Swansea – Everton, unde rivalii preferaţilor mei au trecut destul de simplu de galezii care i-au spulberat pe ploieşteni în turul preliminar de Europa League şi pe care microbiştii şi presa din Romania mai că nu-i numeau extraterestro-galactici, un fel de Barcelona şi Real la un loc!

Că tot veni vorba de campionatul spaniol, cele două mari s-au impus în deplasările efectuate: catalanii au câştigat până la urmă la pas cu Getafe, deşi începuseră catastrofal, iar madrilenii au învins greu la Valencia, deşi începuseră mai bine.

În Italia, tot oaspeţii s-au impus în primul meci care mă interesa, anume Atalanta – Juventus. Culmea, şi-aici am fost mai atent la un al doilea, derby-ul milanez în care câştig de cauză au avut gazdele, deşi dintre Inter şi Milan prefer, fără discuţie, Juve – asta dacă mi se permite această glumiţă. 😀

Ştiu că weekendul e deja pa, numai că o partidă ca Arsenal – Chelsea nu poate fi trecută cu vederea, cu toate că se dispută abia azi, luni. Chiar, voi cu cine ţineţi în meciul ăsta? Bineînţeles, asta dacă aveţi chef de discuţii pe tema asta; dacă nu, nu trebuie să spuneţi, logic! 😉

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

