The 2014 Dakar Rally

O fotografie de pe-acolo…

dakar2014atlantic16FranckFife

…şi mai găsiţi câteva zeci în publicaţia The Atlantic – mergeţi la sursă, merită cu prisosinţă!

PS

M-am luat cu treburi ieri şi n-am apucat să scriu şi eu măcar vreo două rânduri despre aniversarea Eminului… În schimb a făcut-o Rox şi-n locul aiuriţilor ca mine, aici şi aici! 😀

LE

Fără nicio legătură cu subiectul/subiectele – ăsta-i articolaşul cu nr. 1700. În caz că interesa pe cineva… 🙂

Şi mai LE

Apropo de Eminescu – le zice bine de tot Mordechai!

12 Comments

  1. Hai noroc Mihaie..auzi da-mi si mie numărul de mobil a lu’ nobi ca stiu ca l ai ….ca vad ca nu dau de el
    Trimite l pe mess …mersi

  2. Ave!
    Stai asa sa deschid messul! 😀

  3. Salut!
    Ti-ai facut cont de facebook?
    Daca da, poate te intereseaza asta: http://www.facebook.com/planeta.mobbing
    Bafta!

  4. Salve, man!
    Scuze, am vazut tarziu comentariul, adica acum. Nu, n-am cont de FB, dar poti trimite pe mail ce si cum. Iar linkul de FB e binevenit si-aici, poate intereseaza alti oameni… 😉
    Bafta si tie si astept semne!

  5. Pe facebook sunt si ceva explicatii la documentele postate. Daca iti trimit un e-mail cu 20 de documente s-ar putea sa nu intelegi nimic.
    Dureaza doua minute sa-ti faci cont. Si poate alte doua sa-ti faci un alt ID, ca sa nu-l folosesti pe al tau.
    Bafta!

  6. Man, da-mi pe mail linistit! Ma prind eu ce si cum… 😉
    Cont de FB nu-mi fac nici sa ma pici cu ceara! 😆

  7. Salut!
    Am pregatit tot. Nu-ti gasesc ID-ul. Te rog trimite-mi tu un e-mail pe ID-ul cu care comentez aici.
    Bafta!

  8. Salve!
    Imediat se rezolva asta. Dar am un disclaimer: in cazul fericit in care miscam ceva in legatura cu problema, ceea ce nu garantez, in mod normal va dura ceva. Ma simteam dator sa specific asta… 😉

  9. Bravo, Mihai! Pentru rezistenta la FB. Mai suntem putini, da’ buni 😀 .
    In alta ordine de idei, openul australian a ajuns la faza sferturilor si Ronnie a castigat la pas mastersul de la Londra,

  10. Am rezistat destul si la Twitter, pana sa-mi dau seama ca-mi place, de-aia nici nu ma mai iau de feisbucisti atat de mult, ca poate gasesc ei ceva deosebit acolo, treaba lor…
    Cu tenisul rezolvam in cateva minute…
    Cu snucaru’ e altceva – asta-i un sport pe care prefer sa-l practic, nu sa-l urmaresc. 😉

  11. Si eu am rezistat mult la feisbuci, dintr-un motiv f. simplu cat oi trai eu vreau, sub orice forma, chiar daca demersul meu e inutil, ca jidaniiȘ sa ia muie sub orice forma.
    pe urma m-am gandit si am zis sa imprumut din ipocrizia evreilorȘ, mi-am deschis cont. am si postat cate ceva, dupa care m-am oprit, lasand hoardele feisbuciste intaratate

  12. LOL! Asta chiar ca-i un motiv original! 😆


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

